[Solar-general] Yo también ignoraba a Stallman por ser demasiado extremista...

Oscar Roberto Bastos orbastos en gmail.com
Mar Ene 10 19:30:34 CET 2012

feliz ano nuevo!
http://wikileaks.org/the-spyfiles.html
R.

--
Oscar Roberto Bastos
Public key 0x460F8F1A at http://pgp.mit.edu

"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited;
imagination encircles the world." A.E.