[Solar-general] [utilidad] Autojump: a cd command that learns

Daniel Ceillan codigodaniel en gmail.com
Mar Dic 21 14:29:47 CET 2010

El 20 de diciembre de 2010 23:07, Martín Cigorraga
<martosurf7600 en gmail.com>escribió:

> Autojump
>
> Hoy encontré esta joyita en los repositorios que quiero compartir con los
> fanáticos de la consola ya que seguramente la sabrán apreciar.
> En palabras de su creador:
>

>      "One  of the most used shell commands is "cd". A quick survey among my
> friends revealed that between 10 and 20%
>        of all commands they type are actually cd commands! Unfortunately,
> jumping from one part  of  your  system  to
>        another  with cd requires to enter almost the full path, which isn't
> very practical and requires a lot of keyâ€
>        strokes.

> [...]

Diossssssssss cada vez se escribe menos!!! igual todavia se pueden hacer
muchas mejoras a la consola... :P

Regards.

--
Daniel Ceillan