[Solar-general] En australía , los ISP desconectaran todo aquel que está infectado, ¿impulsará a Gnu/Linux? :P

Mie Sep 16 02:41:44 CEST 2009

On Tue 15 Sep 2009 15:06:06 José Ignacio Pedrini wrote:
> Interesante:
>
> En australía, los ISP desconectaran todo aquel que está infectado,
> ¿impulsará a Gnu/Linux? :P

lo veo como algo muy negativo: con la excusa de que tu PC está infectada, te
negarían entrar en Internet, aún cuando tuvieras GNU/Linux

--
Marcos Guglielmetti - www.musix.org.ar Software Libre para Artistas

Oh, how wrong it is for flesh to be made from flesh; for a greedy body to
fatten, by swallowing another body; for one creature to live by the death of
another creature! So amongst such riches, that earth, the greatest of mothers,
yields, you are not happy unless you tear, with cruel teeth, at pitiful
wounds, recalling Cyclops?s practice, and you cannot satisfy your voracious
appetite, and your restless hunger, unless you destroy other life!

http://www.animalrightshistory.org/timeline-antiquity/pythagoras.htm
Yahoo! Cocina Recetas pr�cticas y comida para carn�voros del efecto jazz
Visit� http://ar.mujer.yahoo.com/cocina-feminista