Fwd: Re: [Fwd: [Solar-general] Carta de DAVID SUGAR a solar en relacion al sabotage de heinz al software libre.]

Federico Heinz fheinz en vialibre.org.ar
Jue Mar 30 21:19:49 CEST 2006

Juan Carlos Gentile quotes David Sugar saying:
> [...] So I misunderstood when Richard told me on the phone?  Stefano
> Misunderstood when Richard confirmed my account to him?  Maybe Richard
> misunderstood what Heiny said to him originally [...]

[en]
Maybe you did. It happens pretty often that people don't understand each
other well, or don't remember things accurately. In this case, it is
enough for any of the people in the chain to remember inaccurately. And
the error accumulates.

Fortunately, electronic memories don't fade as easily. RMS has confirmed
that the messages I published comprises the entirety of the e-mail
exchange we had on the issue at the time. So you can read the e-mails
for yourself, and verify whether what you claim is accurate or not.

[es]
Quizás comprendiste mal. Pasa muy a menudo que las personas no
interpretan correctamente lo que otros les dicen, o no las recuerdan con
exactitud. En este caso, basta con que sólo una de las personas en la
cadena interprete mal. Y el error es acumulativo.

Afortunadamente, la memoria digital no es tan frágil. RMS ha confirmado
que los mensajes que publiqué contienen todos el intercambio de correo
electrónico que tuvimos en aquel momento sobre el tema. Así que puedes
leer los mensajes tú mismo, y verificar si tu versión es correcta o no.

	Fede