[Solar-general] Carta de DAVID SUGAR a solar en relacion al sabotage de heinz al software libre.

Daniel Olivera daniel en ututo.org
Mie Mar 29 17:29:12 CEST 2006

On Wed, 29 Mar 2006 11:06:02 -0500
Juan Carlos Gentile <jucar en hipatia.info> wrote:

..
> [ingles]
> "First, the source of this conflict really goes to Richard's refusal
> to speak at the Madres University, an act I happen to feel was a
> national insult.  This happened because Federico Heinz convinced him,
> as Richard said to me directly, that the Madres University teaches
> radicals and terrorist ideas, and spoke in active support of the 9/11
> attack on the U.S.  These were the things Richard told me Heinz said
> that convinced him not to speak at Madres.  I do fully trust what
> Richard told me on this."

> [...]

Esto es una locura!!
Como van a decir algo asi?
De existir un solo mail diciendo eso, estoy seguro que Madres podria
dar inicio a una accion legal para obligar a mostrar pruebas de algo
asi.
Juzgar sin tener pruebas en base a supuestos o dichos es algo terrible.

happy hacking!!
--
Daniel Olivera (Mate.Cosido) - UTUTO
"Violencia es mentir"  Patricio Rey

ICQ: 8368437 - Jabber: dolivera en jabber.org
IPv4/IPv6 site: www.ututo.org
Blog: daniel.ututo.org
UTUTO XS 2006 GNU System - 100% software libre