[Solar-general] Fwd: Nuevo WINDOWS XP SP2 UE v5_ dsa

Lun Dic 18 00:56:05 CET 2006

On 12/17/06, Diego Saravia <dsa en unsa.edu.ar> wrote:
> interesante
>
> tambien me sorprente esto
> http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:WikiProject_Microsoft_Windows

"Welcome to WikiProject Microsoft Windows! Microsoft Windows is the
world's most used and most well-known general-purpose operating
system"

El mejor conocido? Se liberó el código fuente y no me enteré? Avisen!

--
Pablo Manuel Rizzo