[Solar-general] soy re libre :)

Sebastian Bassi sbassi en gmail.com
Mie Sep 7 01:20:49 CEST 2005

Corri el vrms, y para mi sorpresa, soy 99.5% libre. Aunque es raro,
porque tengo Flash que no es libre y no figura. Y de estos, necesito
todos.

vrms: ERROR- Badly formed dpkg-status entry #505!
             pkg=[emacsen-common], pkgstatus=[install ok installed], section=[]
               Non-free packages installed on vicky2

clustalw                  [Biology] Global multiple nucleotide or peptide sequen
clustalx                  [Biology] GUI for clustalw
opera                     The Opera Web Browser
sun-j2re1.5               Java(TM) 2 RE, Standard Edition, Sun Microsystems(TM)
unrar-nonfree             Unarchiver for .rar files (non-free version)

   Non-free packages with status other than installed on vicky2

hcfpcimodem               ( pur)

  6 non-free packages, 0.5% of 1255 installed packages.

Explorer</a>