[Solar-general] Ututo-e hosted by Free Software Foundation servers

Arturo "Buanzo" Busleiman buanzo en buanzo.com.ar
Mar Oct 5 20:44:30 CEST 2004

Bueno, si el problema es el idioma, deberia ser en barrapunto, no Ricardo?
jaja

--
Arturo "Buanzo" Busleiman - www.buanzo.com.ar - GNU/Linux Documentation
President, Open Information System Security Group - Argentina

FAN DE MARFIL - Power Rock Romantico - http://www.buanzo.com.ar/files/marfil/