[Solar-general] [OT] Que pasa con la gente de red hat

Arturo "Buanzo" Busleiman buanzo en buanzo.com.ar
Mar Oct 5 19:20:48 CEST 2004

Triste realidad :(

--
Arturo "Buanzo" Busleiman - www.buanzo.com.ar - GNU/Linux Documentation
President, Open Information System Security Group - Argentina

FAN DE MARFIL - Power Rock Romantico - http://www.buanzo.com.ar/files/marfil/