[Ginga-argentina] Noticias sobre Ginga.ar 1.2.0

Bruno Seabra Lima bslima at telemidia.puc-rio.br
Mon Apr 11 16:32:59 CEST 2011

Hi,
Sorry to post in English, but my spanish is very poor.
I'm glad to see the development of Ginga-NCL in argentina.
Specially the embebed part.

Thanks.

Bruno Seabra Mendonça Lima
Bacharel em Ciência da Computação - UFMA
Mestrando da PUC-Rio
Pesquisador Laboratório Telemidia (PUC-Rio)
Pesquisador Colaborador LAWS (UFMA)
Pesquisador/Desenvolvedor Intacto Software
www.bslima.com