[gclUB-info] proposta de xerrades curtes i funerals

Xavier de Pedro xavier.depedroaub.edu
Div Jun 5 16:14:22 CEST 2009

Totalment d'acord, Jose Luis. Així ho fèiem (fa anys) a partir dels
projectes ( http://gclub.ub.es/projectes ) que eren un nivell de
concreció més avançat dels objectius, en alguns casos, i eren avaluables
i a temps més curt.
Però evidentment que es va desacoblar fa anys el que hi havia escrit, a
partir de reunions presencials (quan en fèiem), amb el que es feia.
Bon cap de setmana, i gràcies per la retroacció.
Xavi

P.D: Tal i com ja li vaig dir a la Lluïsa, em sobta molt que la gent que
esteu per l'Àrea de Tecnologies amb ganes i coneixements no us deixin
participar en aquesta comissió sobre el programari lliure... (una altra
"entelèquia" de futur incert i sense perspectives de produir fruits
tangibles?)

En/na Jose Luis Cuevas ha escrit: