[gclUB-info] Notificació de correu-e del Tiki

xavier.depedroaub.edu xavier.depedroaub.edu
Dil Jun 8 09:52:48 CEST 2009

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: General

Tòpic nou: Com obrir el Jdeveloper en GNU/Linux?
Autor: Xavi
Títol: Com obrir el Jdeveloper en GNU/Linux?
Data: Dl 08 de Jun, 2009 [09:52]
http://gclub.ub.es/tiki-view_forum_thread.php?forumId=1&comments_parentId=231
Missatge:

Hola:

En un curs que estic rebent ens han recomanat emprar el Jdeveloper com a IDE de programació.

Ho he instal·lat en una màquina amb GNU/Linux (ubuntu 9.04), i el programa funciona, per que s'ha iniciat automàticament just després de la instal·lació.

Ara bé, ara no sé com iniciar el jdeveloper de nou, per que no el veig ni als menús, ni amb el synaptic m'indica tots els arxius instal·lats, etc.

I cercant "a ma" els arxius instal·lats (700Mb+ !!!), estic donant pals de cec sense massa èxit... (veig que fins i tot hi sembla haver una versió de windows a dins!)...

Alguna idea de com obrir l'IDE?