[gclUB-info] proposta de xerrades curtes i funerals

Jose Luis Cuevas jcuevasaub.edu
Div Jun 5 08:41:45 CEST 2009

Més que mort, el problema que veig és que no hi ha una definició clara
d'objectius. L'objectiu de "difondre el coneixement del software lliure" és
massa genèric i se solapa (perdó pel catanyol) amb totes les altres fonts
d'informació i fòrums sobre software lliure que hi ha a la xarxa.
Perquè sobrevisqui, crec s'haurien de fixar uns objectius molt concrets,
potser d'abast molt limitat, però que permetèssin d'obtindre uns resultats
clarament identificables i a relativament curt termini.