[gclUB-info] El futur del GCLUB

Xavier de Pedro xavier.depedroaub.edu
Dij Abr 30 09:49:00 CEST 2009

Jo, com sempre, aquí em teniu per fer un cop de mà amb el que calgui i
bonament pugui  (temps i coneixements).

El que prefereixo evitar és haver de tirar del carro jo de nou.

Crec que una reunió és molt adequada. I de pas és pot parlar de com
ajudar a la iniciativa del "plub", si cal, que aquestes setmanes estava
tirant endavant (fins que un "core leader" s'ha casat, tinc entès :-) .

Xavi

P.d: Felicitats, Marc!!!! :-)

En/na Ignasi Labastida i Juan ha escrit: