[gclUB-info] El futur del GCLUB

Ángel Galindo Muñoz agalindoaub.edu
Dij Abr 30 08:19:55 CEST 2009

	Hola a tots,

	he seguit de lluny l'activitat del GCLUB però la meva participació ha
estat pràcticament nul·la. No crec que trobés temps per poder fer-ho
d'altre forma. Per part meva agraïr-vos i felicitar-vos l'esforç i la
il·lusió però no crec que pugui ajudar en cap projecte.

	Atentament,

--
Ángel Galindo Muñoz

En/na Ignasi Labastida i Juan ha escrit: