[gclUB-info] Pre-inscripció oberta als propers cursos d'informàtica de l'Infoespai

Jordi Guilleumes jordi.guilleumesaub.edu
Dma Ago 9 13:47:31 CEST 2005

Hola

Caldria que tothom que corri per aquí o vegi aquest correu digués alguna
cosa sobre els cursos de Wiki i de Tiki.

Jo crec que és molt interessant que el Xavi s'ofereixi a fer-los en nom
del gclUB.

Com que ningú "piulava", sembla que en Xavi va desactivar el formulari
(a l'adreça que ens posava li faltava una "t":
http://gclub.cursos.ourproject.org ) però m'ha dit que ja té algunes
sol·licituds i que el tornarà a activar. Animeu-vos a apuntar-vos-hi o
almenys a fer-ho córrer.

Jordi.

---------------------
El 29/07/2005 13:51 'Xavier de Pedro Puente' va dir:

> Hola tothom:
>
> A veure, com en general no hi ha hagut comentaris en contra, he tirat
> endavant lo de muntar els formularis aquells i la web de suport en un
> tiki "fill" al nostre del gclub. i s'obre el període de
> pre-inscripció! (la gent que l'interessi, que s'apunti!, especialment
> les persones d'aquells col·lectius a qui va especialmetn destinada la
> subvenció, com ja havia dit).
>
> Si pel que fos no anés el redirreccionament captiu de sota, podeu anar
> directament a la web amb:
> htp://gclub.cursos.ourproject.org

> [...]

Jordi Guilleumes i Morell
Unitat de Comunicació
Universitat de Barcelona
Gran Via de les Corts Catalanes 585 - 08007 Barcelona
Tel. 934 035 428 // Fax. 934 035 357
correu-e: jordi.guilleumesaub.edu
IM: jordiguilleumesajabber.org
---