[gclUB-info] Cursos de "Wiki" i d'"Admin. Tiki CMS/Groupware" del gclUB

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dma Ago 9 18:13:30 CEST 2005

Hola a tothom:

He parlat també amb la Lluïsa, i li sembla bé tirar endavant també lo
d'aquests dos cursos en les condicions en que es troba ara el tema (si
col·labora o organitza infoespai bé, si no, igualment els muntem com a
gclub, i per tant tirem endavant amb la informació com a gclub, al menys).

A altres us he trucat per telèfon, però m'han respost companys vostres
que esteu de vacances, etc. (com era d'esperar ara a l'agost! :-) (jo
me'n vaig la setmana que ve fora de Barcelona :-).

Bé, he reactivat la web dels cursos
http://gclub.cursos.ourproject.org

Si hi ha alguna cosa que no veieu clara del que es diu en ella,
digueu-me sense "reparos", si us plau (en privat o per lista, com vulgueu).

Fins aviat,

Xavi

P.D: Si reenvieu el missatge d'informació dels cursos, no ho feu del
missatge inicial que hi ha a sota escrit com a Infoespai (que encara es
feririen més susceptibilitats si algunes persones veuen aquell missatge
antic com a un missatge recent escrit per mi informant dels cursos com a
Infoespai, etc. - ni ganes de ferir més susceptibilitats a gent de
l'Infoespai).

En/na Jordi Guilleumes ha escrit: