[gclUB-info] Cursos setembre

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Div Ago 5 15:51:46 CEST 2005

Hola Lourdes,

Doncs si no es desencalla el tema de l'Infoespai (sembla que no, per
ara), jo no veig altres opcions que no siguin possar-los de la butxaca
entre tots els alumnes apuntats (més les despesses de fotòcopies + CD
que eventualment pensava donar a cada alumne).

No puc dir més (no sé m'acut res més per ara).

Xavi

En/na MARIA LOURDES SOLER ARIAS ha escrit: