[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Mar Feb 21 06:58:14 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: Incidències
Autor: afont
Títol: Re: Incidències
Data: Dm 21 de Feb, 2006 [06:58]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=300
Missatge:

Xavi, més incidències i encara no hem resolt les anteriors.

Una alumna (marialuisaparedes) m'escriu per dir-me que no pot pujar arxius a la galeria. Ho he comprovat i és cert. La pàgina de la galeria no conté el botó "puja arxius". En canvi té tots els permisos, fins on jo sé. El mateix passa amb les galeries de grup i d'equip. En canvi, quan hi entro jo des de la galeria d'arxius sí que m'ho deixa fer. El problema deu ser general, perquè ho he intentat amb un altre alumne (marcgomariz) i em passa el mateix.Si ho puc arreglar jo, diga'm com ho her de fer, perquè és urgent. Els alumnes comencen a voler pujar mapes conceptuals i es troben que no poden.