[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Lun Feb 20 20:26:58 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: Incidències
Autor: Xavi
Títol: Re: Incidències
Data: Dl 20 de Feb, 2006 [20:26]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=300
Missatge:

> En Joan Ferré escriu:
>
> 1. Dues persones em diuen que les bitàcoles s'esborren (Silvia Portillo i Elena Palomares). Diuen que, mentre estan escrivint, perden la informació i que han optat per escriure al Word i fer un "corta i pega".

Si perden la informació per que fan click al botó "vista prèvia" o "guardar" (o guardar i sortir", de la bitàcola), i els diu que no tenen permís, és per que els ha caducat la sessió al navegador. Per evitar-ho HI HA DUES MANERES:
# que quan vagin a connectar-se a la web seleccionin la casella "__recorda'm__" del requadre de "__Connexió__", a més de posar el seu nom d'usuarisi contrasenya. Així la sessió en la web no caducarà als 20 minuts (com deu fer ara per defecte, si no recordo malament, igual que passa amb dossiers-e) sinó que durarà 10 hores (em penso que està posat ara; això darrer és modificable si calgués per que durés més hores/dies).
# Que facin vista prèvia o guardar més sovint si volen escriure directament en la bitàcola (sabent que si passen 20 minuts i no han punxat sobre vista pre`vioa o guardar se'ls desactiva la sessió en la web).

També és possible que la plana se li quedi en blanc misteriosament, o faci algun comportament estrany si empra el navegador Internet Explorer. Ja ho vaig informar (crec) el primer dia de classe de Dret Mercantil, recomanant fer servir Mozilla Firefox com a navegador per que és molt millor per a planes web avançades com les del Tiki.

> 2. La MaiteGomez diu que l'eina li dona el següent error:
>
> Error 57. Error en este diálogo. El objeto no acepta esta propiedad o método.
__On__ li dona aquest error? __Qué "objecto"__? A la seva bitàcola personal?

> Quan vol entrar a la bitàcola individual i vol publicar, li diu: "Permís denegat per publicar".
He fet una prova, entrant com a usuària Maite Gómez (MAITEGOMEZ), i he pogut publicar una reflexió al seu dietari reflexiu (l'he borrat acte seguit, per no confondre-la). I li he posat una pregunta a l'àrea dels seus comentaris de bitàcola:
[http://gclub.carpetiki.ourproject.org/blog54#comments]

Si sabeu més de l'error exacte que li surt, i quan li surt, ja m'ho direu, is us plau. jo fins ara no he estat capaç de reproduir l'error que diu que té.
Recomaneu-li que faci el mateix que recomanava abans: fer servir Mozilla Firefox (per si un cas), i activar la casella "recorda'm" en entrar a la web.

 > Per pujar el dictamen ha fet un "corta i pega".
Sobrentenc que això no té a veure amb l'anterior de que no pugui publicar a la bitàcola personal. Ja està bé el "corta y pega" sempre i quan pengi sovint la informació en la web per que ella o els tutors tinguin accés fàcil i no es perdi la informació.