[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Mar Feb 21 10:53:04 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: Incidències
Autor: Xavi
Títol: Re: Re: Incidències
Data: Dm 21 de Feb, 2006 [10:53]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=300
Missatge:

Antoni, aquest és molt fàcil:

Edita cada galeria d'arxius que has creat, i activa la casella del final que diu:

"__Altres usuaris poden pujar arxius a aquesta galeria:__"

Si no, queden configurades com que són galeries personals teves (afont, qui les ha creat). Aquesta casella, pel que sembla, mana per sobre de la configuració de permisos que has fet.

Ja em diràs si hi ha algun altre problema sobre això.