[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

xavi en users.ourproject.org xavi en users.ourproject.org
Lun Feb 20 09:10:12 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: galeria d'arxius
Autor: Xavi
Títol: Re: Re: Re: Re: galeria d'arxius
Data: Dl 20 de Feb, 2006 [09:10]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=274
Missatge:

> El que veuen és la __secció d'equip__, però no sé com editar-la. Quan ho sabem, serà un moment. Si ho trobo, t'avisaré

Hola Antoni i Lluïsa,
La secció d'equip, està creada d'una manera que no és la més wiki possible, però la vaig crear en una llaaaarga nit (desrpés d'una setmana fora de Barcelona, i abans que fessim la sessió inicial d'explicació amb els vostres alumnes...), quan el cap ja no m'estava per fer gaires coses que no fossin mecàniques... :-)

Es troba dins de cada menú individual, i per tant, repetida __n-vegades__ (essent n, igual al nombre d'alumnes d'un equip, una vegada en el menú de cada alumne).

Modificar menús afegint entrades posteriorment és molt fàcil, especialment per que es pot afegir un ítem nou al final, però dient-li que ocupi la posició que volgueu (cada menú té els seus ítems que segueixen un  número d'ordre, i ja els vaig crear amb vistes separant-los vàries unitats).

I per fer moltes entrades idèntiques (com les de secció d'equip), és més fàcil si s'ataca la bbdd directament, enlloc de fer-ho un a un via menú del Tiki.

__Proposta__:
* Per la secció individual, feu vosaltres manualment via interficie Web del Tiki.
* Per la secció d'equip, fes-ne el primer tu mateix per un alumne de cada equip, Antoni, através de lainterficie Web del Tiki. Després em dones els detalls del que has creat (equip, alumne, menu Id, etc.), i jo crearé el  mateix per a tots els vostres alumnes (per a cada equip, respectivament), en un moment en quan trobi un forat per posar-m'hi.