[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Lun Feb 20 09:36:04 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: gràfics
Autor: Xavi
Títol: Re: Re: gràfics
Data: Dl 20 de Feb, 2006 [09:36]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=281
Missatge:

> Al segon intent i després de buidar la memòria cau, el Safari ja m'ha deixat veure les modificacions, però hi he tornat i, de nou m'he trobat amb el mateix problema.
> A més el programa no queda permanentment instal·lat i cada vegada que l'activo em pregunta "desea instalar y ejecutar ... ".
>
> El Firefox continua igual.

Antoni, sona una qüestió de la memòria cau del navegador.
No crec que sigui el cas ara, però que sàpigues que els Tiki també fa servir memòria cau per:
* a les seves pàgines wiki,
** i de vegades despista per no estar visualitzant els darrers canvis que ha fet algú altre, etc. En el cas de les planes Tiki, la icona que et diu si la plana prové de la meòria cau (enlloc d'haver-se carregat de nou de la base de dades més actualitzada) és aquesta: ({img src=img/icons/ico_redo.gif }), i al seu costat diria "__captat en cache__", "__cau__", o similar).
* per als menús generats, canvis en plantilles, etc.(més avançat)
** Caldria netejar el cache general del Tiki, a través d'"Administrar > Administrador del Sistema > Exterminador > ./templates_c/ (Buit)", i el mateix per "./modules/cache/ (Buit)", i per "./temp/cache/ (Buit)"

Però repeteixo que aquest no sembla ser el cas del cache de les planes wiki ni del tiki en concret, sinó del Safari.
(per si un cas he aprofitat per explicar els "caches" del Tiki)