[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Lun Feb 20 08:58:36 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: arxius power point
Autor: afont
Títol: Re: Re: arxius power point
Data: Dl 20 de Feb, 2006 [08:58]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=265
Missatge:

> Una galeria d'arxius per alumne seria el lloc adequat.

> El Tiki puja el que se li doni per pujar. no discrimina per OOo, M$, ... A ourproject.org demanen no fer servir arxius __.doc__ en ourproject.org, atès que és un format propietari (i suposo que .ppt, .xls, etc, cauen en el mateix sac). Per tant, millor evitar-los (prevenció, educació, ...) si bonament és possible.

> Pot ser és una bona idea, pel que voleu en la prova pilot a Dret Mercantil. Ja preguntaràs, Antoni (o altres), sobre el procés per fer-ho, si et quedes encallat en algun lloc:

> [...]
Xavi,
Ahir vaig estar fent les galeries d'arxius individuals, però em vaig trobar amb un problema amb les d'equip. No sé com fer que surtin al menú de cada alumne. Si consultes el fil "galeria d'arxius" veuràs la correspondència que vàrem tenir amb la Lluïsa. Ni ella ni jo ens en vàrem sortir. Quan ho tinguem fet, ja m'encarrego jo de modificar les taules.

Cordialment,