[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Jue Feb 16 19:03:15 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: Inici alumnes
Autor: Xavi
Títol: Re: Inici alumnes
Data: Dj 16 de Feb, 2006 [19:03]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=201
Missatge:

> Com que cal que optem per una de les dues opcions (relats o dietaris reflexius d'equip) voldria saber abans quina diferència tecnològica hi ha entre els uns i els altres. A l'hora d'editar el menú he vist que els dietaris reflexius d'equip tenen assignat un enllaç a un blog. En canvi, els relats tenen un enllaç que es composa de diversos elements units per uns signes +.

* Dietaris reflexius porten a bitàcoles (tant les de grup com les individuals). Si voleu eliminar les de grup, feu-ho).
* Relats porten a planes Wiki (inicialment no creades, per tant, la primera vegada cal que algú punxi sobre l'enllaç de la plana d'error on diu "Crear aquesta pàgina", com ja vaig explicar en un altre missatge del fòrum).
** Això dels signes + que dius no ho he pogut veure (ja diràs a quina plana concreta ho veus, a la del relat de l'equip E4 no surt); probablement és alguna cosa que han escrit els propis alumnes?

Bitàcoles no tenen historial.
Wikis si.

La decisió es teva/vostra, en funció de per que volgueu que escriguin (reflexions personals no editables -> Bitàcola, o anar fent un text i refent-lo al llarg del temps -> Wiki).