[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Jue Feb 16 18:20:57 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: Recepció d'e.mails
Autor: Xavi
Títol: Re: Recepció d'e.mails
Data: Dj 16 de Feb, 2006 [18:20]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=193
Missatge:

Hola Joan (i Lluïsa, benvinguda! :-):

> Pregunta(:question:): ¿Es podria configurar l'enviament de correus per tal que només n'arribessin els que afectessin directament al destinatari: per exemple, en el meus cas, els meus alumnes (E4) i Fòrum Professorat?

Si que es pot configurar com dius, Joan, i és el més assenyat (és més semblant a com estava en un principi). Ara bé, en aquestes primeres setmanes fins que tot funcioni bé, crec que val la pena que tots rebem de manera fàcil els correus de preguntes i respostes amb incidècnies sobre la configuració i problemes actuals, com es solucionen, etc.
Un cop el funcionament es normalitzi (tots els alumnes ja tingui bé els seus menus, i puguin entrar i aportar contingut a la seva carpeta d'aprenentatge sense problemes, etc.), llavors ho tornem a posar com estava al principi (tal i com us recorda la Lluïsa, i havíem explicat en la sessió inicial a dret mercantil II).

> Gràcies per la paciència. (:neutral:)

Això mateix t'he de dir, Joan , a tu i als altres professors/es. Esperem en propers dies tenir això més normalitzat
(i sobre tot aprendre dels errors per dir-li al programador com volem que funcioni la eina que està fent (AulaWiki) per treballar amb les carpetes d'aprenentatge).