[Solar-general] que paso con nuestro petitorio?

Pablo De Napoli pdenapo en yahoo.com
Mar Abr 12 16:24:00 CEST 2005

Qué pasó con la petición?

Entré para ver cuantas firmas había...
y me encuentro con este mensaje

"This petition was removed because the author did not provide a full valid name.
Anonymous petitions are not permitted. Authors are given three days to respond with their
name before a petition is removed. If you are the author of this petition reply to the
email we sent you with your full name. If you are the author and do not have the email we
sent you, send an email to support en petitiononline.com asking us to reactivate your
petition. Be sure to include your full name and petition ID in the email."

Me parece que la próxima vez que querramos hacer una petición es
mejor ponerla en alguno de nuestros servidores (en Solar hosteamos
la carta por la educación y no hubo problemas)