[Psicologiauab-contactes] Fwd: ELECCIONS A RECTOR O RECTORA: 8) SEGONA TRAMESA D'INFORMACIÓ DE LES CANDIDATURES. Dra. Arboix.

anna martin tost namartint at gmail.com
Wed May 9 10:10:19 CEST 2012

---------- Missatge reenviat ----------
De: Sònia Sánchez Busqués <sonia.sanchez at uab.cat>
Data: 9 de maig de 2012 10:03
Assumpte: Fwd: ELECCIONS A RECTOR O RECTORA: 8) SEGONA TRAMESA D'INFORMACIÓ
DE LES CANDIDATURES. Dra. Arboix.
Per a: anna martin tost <namartint at gmail.com>

**

-------- Mensaje original --------  Asunto: ELECCIONS A RECTOR O RECTORA:
8) SEGONA TRAMESA D'INFORMACIÓ DE LES CANDIDATURES. Dra. Arboix.  Fecha: Tue,
08 May 2012 17:52:36 +0200  De: Marga Arboix
<candidata.arboix at uab.cat><candidata.arboix at uab.cat>  Responder
a: candidata.arboix at uab.cat  Para: pas-pdi-l at llistes.uab.cat

Benvolguts companys i Benvolgudes companyes,

El dia 2  de maig ens vam presentar davant vostre amb un programa electoral
com a principal compromís de la feina que estem disposats a fer. Un
elaborat document de treball on tracem les línies principals del que us
proposem pel futur de la nostra Universitat. Una declaració de principis
sobre la qual volem aconseguir el màxim consens mitjançant el diàleg i la
participació de tots i totes.

Avui em torno a dirigir a vosaltres per demandar-vos que ens feu partíceps
de la vostra opinió respecte d'aquest programa electoral. Amb aquest
propòsit, l'equip de la meva candidatura i jo mateixa hem programat una
sèrie de trobades amb tota la comunitat universitària en el si dels
diferents centres on m'agradaria que ens poguéssim veure per tal
d'intercanviar opinions i parers, recopilar els vostres dubtes i neguits, i
contrastar la vostra visió dels reptes que se’ns plantegen i que la
Universitat Autònoma de Barcelona ha de resoldre de forma immediata.

Els nostre calendari està penjat al web oficial de la campanya i hi poder
accedir amb el següent enllaç:

http://www.uab.cat/candidats/candidata_Arboix/

Segur que en els pròxims dies tindrem ocasió de veure’ns i parlar en alguna
d'aquestes trobades, però si la vostra agenda no us permet ser presents no
dubteu en adreçar-vos a qualsevol de l'equip i plantejar-li els vostres
dubtes, ja sigui personalment o per escrit. Som accessibles, i ens
interessa saber què penseu.

VOLEM SENTIR EL BATEC DEL CAMPUS!

Cordialment Marga Arboix,
Candidata a Rectora