[P2P-es] [INFO] Saludos comatosos desde ColaBoraBora

klaudia alvarez klaudia.alv en gmail.com
Dom Nov 2 01:09:08 CET 2014

Ãnimo Ricardo, la supervivencia es dificil en estos tiempos, creo que no
sois los únicos, al menos a mi muchas cosas me resuenan. Espero que vuestra
islita salga a flote :*

- Klaudia -
Si no és imprescindible, no imprimeixis aquest correu electrònic, o
(re)utilitza fulls o paper reciclat.