[Musix-Help] Re: Resumen de Musix-Help, Vol 2, Envío 38

miguel olima miguelolima en gmail.com
Lun Sep 26 16:20:14 CEST 2005

opyright(C) 2002-2003 Macromedia, Inc.  All rights reserved.

Macromedia Flash Player 7 for Linux

Macromedia Flash Player 7 will be installed on this machine.

You are running the Macromedia Flash Player installer as the "root" user.
Macromedia Flash Player 7 will be installed system-wide.

Support is available at http://www.macromedia.com/support/flashplayer/

To install Macromedia Flash Player 7 now, press ENTER.

To cancel the installation at any time, press Control-C.

NOTE: Macromedia Flash Player requires two font packages
      to be installed, gsfonts and gsfonts-x11.

Press ENTER to continue...
quiero instalar el flash pero no me funciona por que?
estoy asiendo todo los paso pero no anda
la verdad no se que pasa alguin que m pueda ayudar