[Musix-Help] xine

Evandro Veloso Gomes gnome_gtk2000 en yahoo.com.br
Lun Nov 14 00:28:07 CET 2005

Estou vendo video mpg normal...

Meu inglês é bem ruim e não entendo bem o que ele fala
para fazer...

I am seeing mpg video normal...

My English is well bad and I do not understand well
what it speaks to make...

Estoy viendo el normal video del mpg...

Mi inglés es bien malo y no entiendo bien lo que habla
para hacer...

--- Marcos Guglielmetti <marcospcmusica en yahoo.com.ar>