[gclUB-info] El futur del GCLUB

Octavi Fors oforsaub.edu
Dil Maig 4 14:26:39 CEST 2009

Hola,

em fa una mica de vergonya donar la meva opinio, ja que no he posat ni un
gram d'esforç en el desenvolupament del GCLUB. No serviria de res que us
expliques que no he tingut temps, sonaria a excusa de mal pagador (tot i
que potser es cert).

Pero si us interessa aqui va el que penso:

Crec que val la pena donar un vot de confiança en aquest grup de treball
pel SL que deia la Lluïsa. Hem estat "hivernant" durant tant de temps que
ara no vindra d'unes setmanetes per veure si el grup de treball vol
representar una aposta ferma pel SL a la UB.

No cal dir, Lluïsa, que trobo molt encertat el fet que s'obri a mes gent
el grup de treball SL. Particularment crec que, per ser pioners i per la
gent entusiasta que hi ha, fora una excel.lent primera decisio que el grup
de treball pogues incorporar gent del GCLUB.

Apa, salut,

Octavi Fors
Universitat de Barcelona.
Àrea de Tecnologies.