Resp.: Re: [gclUB-info] El futur del GCLUB

"MARIA LUISA NUÑEZ SALMERON" lluisanunezaub.edu
Dij Abr 30 13:22:57 CEST 2009

Hola,
només volia aclarir, perquè em sembla que s'està confonent, que una cosa és el Gclub, que reuneix persones que voluntàriament volen treballar pel coneixement i el programari lliure, i una altra molt diferent el grup de treball sobre PL que s'està posant en marxa a l'Area de Tecnologies. El grup de treball no és de participació voluntària, sinó per designació dels responsables de diferents serveis (en concret Serveis a Usuaris i Informàtica de Docència). Els objectius d'aquest grup són obrir les primeres línies de treball, estudiar diferents aspectes, obrir canals de diàleg amb els usuaris i (almenys en la meva opinió) posar les bases per a una Oficina del PL a la UB. Crec que la primera reunió d'aquest grup de treball serà dilluns, i jo proposaré ampliar a més persones de més serveis, i allà es definiran les línies de treball. Aquest treball no substitueix de cap manera el que ha fet i pot fer el Gclub, i més aviat afavorirà les iniciatives que puguin tenir altres grups.
Penso com en Xavi i la Margarida que el Gclub va costar bastant de muntar i que aquí el tenim, un espai on podem compartir notícies i altres recursos com el fòrum i el wiki, i no hi ha cap motiu per a desmuntar-lo. Potser el que hem de fer és buscar més socis, perquè apareguin noves persones per a "estirar el carro"...