[gclUB-info] Re: CD en marxa

Dij Gen 17 14:56:14 CET 2008

Proposo també "Instlux", i "KDE4Win_installer" (o algo així, si a algun
li funciona l'instal·lador "beta" del KDE per a windows), parlo de memòria
A un altre moment envio l'altre que ens demanaves Ignasi (url,
descripció, etc.). Ara me n'he d'anar pitant.
Xavi

En/na Margarita Grabulós Sabatés ha escrit: