[gclUB-info] CD en marxa

Dme Gen 16 12:49:02 CET 2008

Ignasi,

Què us sembla, si hi ha espai al CD (que suposo que si), afegir:
(he posat les captures de pantalla a l'espai de treball de la web del
gclub: http://gclub.ub.es/ws14 )

* Mozilla Seamonkey
"El *Seamonkey* és una aplicació que conté un navegador web, un gestor
de correu i grups de discussió, un client d'IRC
<http://www.softcatala.org/wiki/ChatZilla> i un redactor web. És
l'evolució de l'aplicació abans coneguda com a Mozilla
<http://www.softcatala.org/wiki/Mozilla_Suite>. "
ftp://ftp.softcatala.org/pub/softcatala/seamonkey/1.1.4/win32/seamonkey-1.1.4.ca-AD.win32.installer.exe
Llicència: "MOZILLA PUBLIC LICENSE and other open source software licenses"

* Poptray
"PopTray és un notificador de correu-e per a ordinadors amb Windows.
Resideix a l'àrea de la safata de notificació i permet comprovar
correu-e de múltiples comptes, incloent protocols xifrats amb plugins, a
intervals de temps. Permet previsualitzar missatges, esborrar-los,
afegir regles, emprar connectors i està traduït a més de 30 idiomes,
inclòs el català"
http://www.poptray.org/download.php?mirror=SourceForge&file=PopTray320.exe
URLs per plugins de connexió per SSL:
http://www.poptray.org/download.php?mirror=SourceForge&ile=PopTrayPlugins_beta6.exe
http://www.poptray.org/download.php?mirror=SourceForge&file=PopTray_Plug-in_IMAP4rev1.zip
Llicència: GNU/GPL

* R
"R és un entorn de programari lliure per a computació estadística i
gràfics associats, amb qualitat de publicació. Funciona sobre una ample
varietat de plataformes UNIX, Windows i MacOS".
http://cran.es.r-project.org/bin/windows/base/R-2.6.1-win32.exe
Llicència: GNU/GPL

* Tinn-R
"Tinn-R és un editor visual petit, lliure i simple, tot i que molt
eficient, per treballar amb el programa R de càlcul i gràfics estadístics."
http://downloads.sourceforge.net/tinn-r/Tinn-R_1.19.4.7_setup.exe?modtime=1198411355&big_mirror=0
Llicència: GNU/GPL

Xavi

En/na Ignasi Tura ha escrit: