[gclUB-info] gclub mig mort? + cursos + web jornades + cd

Dme Gen 9 11:00:13 CET 2008

Hola a tothom:

Quatre  coses:

(1) Reflexió sobre la salut del gclub
Com us he dit a alguns en persona des de fa temps, em fa la sensació des
de fa mesos (anys?) que el gclub com a tal  està (mig) mort (fins que no
es demostri el contrari).

(2) Cursos
Per la banda que em pertoca per intentar activar les coses on hi pot
haver interès, informo que ha sortit la convocatòria FTIC per finançar
cursos d'alfabetització digital en competències TIC (que no en
programari concret) per a col·lectius que més ho necessiten (menors de
25 anys, dones, i formació acadèmica baixa-mitjana ho són, segons els
criteris de la generalitat), pel que es podrien muntar alguns cursos,
tallers, linux install parties, etc., i que estigués (ben) remunerat el
coordinar la feina, preparar el material nou copyleftat en català, fer
els cursos, avaluar l'aprenentatge, etc.

Hi ha gent interessada en muntar algo així?
(ens podíem reunir algun dia de la setmana que ve els que estiguem
interessats, si hi ha algú més que jo)

(3) Web jornades
Independentment de la salut del gclub global com a associació, continua
la possibilitat de que els que munteu les jornades de pl de la ub
tingueu la web que vulgueu allotjada a gclub.ub.es, o com a subdirectori
(la web que volgueu, com ja vam fer fa anys; només cal enregistrar-se al
projecte gclub del gforge de "http://ourproject.org", on està allotjada
la web del gclub), o com a recursos de la web actual (com l'exemple del
blog aquell que vaig fer de proves: http://gclub.ub.es/blog10 ).

(4) CD gclub programari llire.
http://gclub.ub.es/ws14
Ignasi, no crec que doni temps a tenir un CD actualtizat per la setmana
que ve (quan començo el curs de Gimp que em toca donar a l'ICE).

I per tenir-ho llest de cara a les jornades de pl de la UB, potser el
millor seria que ens reuníssim algun dia per parlar d'aquest tema i com
ens organitzem?

Espero notícies, i bona entrada d'any, per cert... :-)