[gclUB-info] gclub mig mort? + cursos + web jornades + cd

Ignasi Tura ignasi.turaagmail.com
Dil Gen 14 00:11:39 CET 2008

On 09/01/2008, Xavier de Pedro Puente <xavier.depedroaub.edu>
> (4) CD gclub programari llire.
> http://gclub.ub.es/ws14
> Ignasi, no crec que doni temps a tenir un CD actualtizat per la setmana
> que ve (quan començo el curs de Gimp que em toca donar a l'ICE).

Ho sento, tu, no me'n recordava de la coincidència amb els cursos. Ara
m'hi poso. Empraré el programa instalador de Softcatalà, que és molt
més directe de posar en marxa que el que suggereixes en el Wiki.

Aquest CD és a ftp.softcatala.org/pub/softcatala/cd-roms/source/instalador/Release/

Li falten algunes coses com ara l'install.xml i el libexpat.dll però
les tinc d'aquell CD de la Generalitat que es deia "Programari en
català de lliure distribució" on apareixia a la portada un noi amb una
espècie d'esfera rara de color verd :) La versió sembla ser la més
nova així que ja anem tirant.

> Espero notícies, i bona entrada d'any, per cert... :-)

Gràcies igualment!

Ignasi
--
Ignasi Tura