[gclUB-info] jpl-ub ?

Lluisa Nunez lluisanunezaub.edu
Div Des 14 19:14:51 CET 2007

Efectivament. Li vaig comentar a en Joan Carles Naranjo, i m'ha contestat
això:
"...Programari Lliure: la jornada estĂ  fixada pel dia 27 de febrer a partir
de les 12 (o sigui: una o dues conferències abans de dinar i després
tota la tarda). La porten totalment un grup d'alumnes, jo només faig la
recerca d'aules, de quatre duros per alguns invitats i donar la cara.
Parlaven de portar el José Marchesi de GNU-Espanya, el Jordi Vilanova de
CatPL, l'Oriol Rubio d'IL3, alguna gent de la Generalitat,... no sé si
ho tenen ja molt lligat. Em varen dir que quan ho tinguesin farien una
web per què en fessim publicitat (també penjaran a Lafarga l'adreça de
la web)..."

Crec que els haurĂ­em d'oferir espai al Gclub per a penjar informaciĂł, no? A
més de contactar directament amb ells per a concretar temes.
Una altra cosa: podem calcular el cost de fer discos (PL per Windows,
Ubuntus 7.10...) per a distribuir?
Amb això es podria aconseguir treure alguns quartos als vice-rectors.

A reveure,