[gclUB-info] jpl-ub ?

Ignasi Tura ignasi.turaagmail.com
Dis Des 15 17:29:55 CET 2007

On 14/12/2007, Lluisa Nunez <lluisanunezaub.edu> wrote:

> Crec que els hauríem d'oferir espai al Gclub per a penjar informació, no?

Si en volen...

> més de contactar directament amb ells per a concretar temes.
> Una altra cosa: podem calcular el cost de fer discos (PL per Windows,
> Ubuntus 7.10...) per a distribuir?

Això ho havia portat en Xavi de Pedro. (hola Xavi :)

> Amb això es podria aconseguir treure alguns quartos als vice-rectors.

El cost és mínim. No sé si hi hauria d'haver problema. Amb 40 de cada
anem sobrats, diria. Tot i que depèn de la promoció de
l'esdeveniment[1]. Si la jornada té la mateixa assistència que l'any
passat, amb 40 anem més que sobrats. Si no, no me'n puc fer una idea
ràpida. La paradeta hauria d'estar oberta tot el dia.

[1] Pel que sembla, m'imagino que aquest any a la jornada s'haurien de
fer classes, ja que l'any passat no se'n van fer i es veu que això va
influïr en l'assistència, ja que molta gent va aprofitar i va fer
campana.

Que provi,

Ignasi

--