[gclUB-info] E-MAILS PARA SUS PROMOCIONES , SOLICITENOS LISTADOS DE E-MAILS ACTUALIZADOS DE CUALQUIER PARTE DEL MUNDO , SI LO DESEA LE REALIZAMOS DICHO ENVIO PERSONALIZADO , LLAMENOS +4536967773

Dma Oct 17 12:20:12 CEST 2006

Sembla que estava configurada la llista per permetre enviament de no
subscrits. (!). Em penso que ja he trobat com evitar això. De totes
formes, demano ajuda d'algú altre que ajudi amb la configuració de la
llista mailman del gclub-info (envieu-me un correu-e personal)
Xavi

En/na Lluisa Nunez ha escrit: