[gclUB-info] Notificació de correu-e del Tiki

xaviausers.ourproject.org xaviausers.ourproject.org
Dma Oct 17 10:57:10 CEST 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: OpenOffice

Tòpic nou: Com preparar un document per fer duplicat de cada plana A4 apaisada per imprimir en A3?
Autor: Xavi
Títol: Com preparar un document per fer duplicat de cada plana A4 apaisada per imprimir en A3?
Data: Dm 17 de Oct, 2006 [10:57]
http://gclub.ub.es/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=207
Missatge:

He d'imprimir en breu uns manuals a una multicopista que treballa amb paper A3 per fer preus barats, i volia saber si algú sap com preparar un document (d'OpenOffice, ,odt) per poder imprimir-lo d'aquesta forma.

M'han dit que es requereix que s'imprimeixi en A3, contenint cada A3 la mateixa pàgia A4 dos cop en disposició apaisada. Per després tallar tots els A3 i tenir dos jocs de còpies del document que volies imprimir (surt molt més barat que imprimir d'impressora, etc.). M'explico?

Ara sembla que hi ha gent que ho fa amb no sé quin programari propietari d'adobe, però empreguntava com es pot fer això amb programari lliure: Scribus? Algun altre?