[gclUB-info] info cursos

Dil Maig 8 12:43:42 CEST 2006

Michele, i per completar la informació de la Lluïsa:

Els apunts dels cursos (presencials) que hem fet fins ara són
accessibles lliurement (en html i pdf, amb llicència Copyleft) des de:

http://gclub.cursos.ourproject.org/Curs+Wiki

http://gclub.cursos.ourproject.org/Curs+Tiki

I probablement es tornin a muntar aquests cursos presencials (i un de
nou, Administració de Tikiwiki, nivell II -  avançat!) per al
setembre-octubre de 2006, a través de la cooperativa Altercoms sccl, amb
qui col·laborem en aquest tipus de cursos. La informació (un cop ens
confirmin si rebem una subvenció per fer-los) serà publicada com a mínim
a: http://moviments.net/cursos, i a través de la llista i web del gclub
també.

Per dubtes específics que tinguis, si vols anar fent d'autodidacta ;-),
pots provar sort amb els fòrums de suport d'arreu:
http://www.moviments.net/forums (català), http://tikiwiki.org/forums
(anglès)

Atentament,

Xavier