[gclUB-info] info cursos

Lluïsa Nuñez lluisanunezaub.edu
Div Maig 5 10:35:01 CEST 2006

Hola Michele,
una l'eina que us pot solucionar molt bé això és el Tikiwiki, la mateixa
que fem servir per a gestionar la web del gclUB. I sí, cada any mirem
d'organitzar cursos d'usuari i d'administrador de Tikiwiki. Ara mateix
no n'hi ha cap de convocat, però quan n'hi hagi apareixeran a la web
http://gclub.ub.es

Salut,