[gclUB-info] proposta Blender

Miquel Colomer mcolomeragmail.com
Dma Feb 21 23:56:16 CET 2006

Hola,

De fet l'any passat vem fer un taller de blender per la tarda, i es va
omplir. D'altra banda l'any passat bastants assistents es van queixar
per la coincidència de tallers per la tarda. És per això, tal i com li
comentava al Raimon, que de moment hem preferit no real·litzar
activitats en paral·lel.

De totes formes, crec que, pel que comentava amb un company interessat
de Biblioteconomia, que potser una bona opció seria fer una segona
jornada a alguna altra part del campus que encabís d'altres activitats
que han quedat pendents d'assignar (desde biblioteconomia ens havien
comunicat l'interès de fer una install-party).

D'altra banda, pel que em va dir l'Ignasi, a mitjans abril s'estan
buscant activitats a real·litzar a la ub, impulsades per la
Generalitat (o dursi, no n'estic del tot segur). Potser seria una
altra forma d'oferir aquestes activitats.

Miquel Colomer
mcolomeragmail.com