[gclUB-info] proposta Blender

Dma Feb 21 20:22:46 CET 2006

Hola Raimon, i tothom:

Estaria molt bé, si es pogués encabir per la tarda, per exemple, un
taller sobre Blender, en cas que el Miquel i altres que us moveu per
l'edifici històric penseu que hi podrà haver prou clientela interessada
allà abaix per aquest tema (siguen realistes de que poca difusió estem
fent de les jornades per altres llocs...).

Un altre cosa, suposo, es que Raimon, tu mateix ens diguessis si hi
hauria prou gent interessada de Belles Arts (o estàs tu, no) o altres
llocs que hi pensés venir, etc.
No sé, dic jo..., per que els que no som del ram, ens queda gran això
del Blender, ...

Una abraçada,

Xavi

En/na Gwindor de Nargothrond ha escrit: