[gclUB-info] proposta Blender

Gwindor de Nargothrond gwindoraauna.com
Dil Feb 20 13:57:14 CET 2006

Ei hola,

em dic Raimon i no pertanyo a la llista, però en Xavi de Pedro em va
parlar que el 8 de març es celebra una jornada sobre el software lliure
(perdoneu-me que no en recordi exactament el títol :-)) i volia
oferir-me, si és possible i ho trobeu interessant, per fer una
exposició/taller/xerradeta sobre Blender 3D. Potser a alguns us sona,
potser alguns altres ja el coneixeu i ja esteu preparant quelcom, però
sigui com sigui a veure si podem fer alguna cosa.

Si no coneixeu Blender, meravelleu-vos a http://www.blender3d.org
apa merci,
Raimon