[gclUB-info] petit res um de la reunió

ANTONIO PIEDRAS MORENTE apiedrasaub.edu
Dij Abr 20 19:21:20 CEST 2006

Hola a tothom.
Això que has escrit, Ignasi, és com molt bé dius el resum del que ha sortit de
la reunió, ja que 15-20 minuts no donem per a més.
La declaració d'intencions ha estat positiva així com la idea de que com a grup
participem en definir unes línies de treball de cara a poder establir una
política institucional vers el coneixement lliure.

Esperem que d'això acabi sortint alguna cosa concreta, és a dir, que al final es
 prengui la decisió de promoure i participar activament en la difusió del
coneixement lliure.

A reveure.

Antonio Piedras Morente