[gclUB-info] petit resum de la reunió

Ignasi Labastida i Juan ilabastidaaub.edu
Dij Abr 20 18:14:54 CEST 2006

Hola,

Lamento que la resposta a la Lluïsa arribés tant tard! T'hem esperat...
A la reunió hem anat l'Antonio Piedras i jo. Per part de l'equip
rectoral també hi havia l'adjunt Ernest Abadal.
Bé, de fet hem estat uns vint minuts amb el rector.
Ens hem presentat i ens ha dit que ja ens coneixia gràcies a la Marga ;-)
Ens ha mostrat el seu interès i sensibilitat pel tema del coneixement
lliure, raó per la qual no ens ha tornat a ajornar la cita tot i que a
les 9:45 havia de marxar cap a Madrid.
Li hem lliurat l'escrit que hem elaborat entre uns quants al nostre wiki
i hem començat a parlar del tema del programari lliure. Ens ha comentat
que voldria fer alguna cosa i que això ho tractéssim amb l'Abadal per
tal de prioritzar temes.
Després hem tret el tema de la difusió del coneixement i ens ha proposat
una trobada amb gent de recerca i transferència per a una jornada de
treball. També ens ha comentat que ens enviarà un text sobre
transferència de coneixement per tal que hi aportem alguna cosa.

Com a conclusió hem quedat que ens trobaríem amb l'Abadal per veure que
es pot fer amb el tema del programari lliure i que cap al juny faríem la
trobada per tractar el tema de la difusió del coneixement.

I després ens hem anat a fer un cafè mentre el rector corria per no
perdre l'avió  ;-)

Proposo que muntem una reunió per treballar aquests temes,...

I animo a l'Antonio a puntualitzar, clarificar o afegir el que hagi escrit.

Ignasi

En/na Lluïsa Nuñez ha escrit: