[gclUB-info] Re: [gclUB-in fo] Reunió de l 19/10/2005

MARIA LOURDES SOLER ARIAS lsoleraub.edu
Div Oct 21 15:24:19 CEST 2005

Jordi,

Afegeixo les meves disculpes a les teves, tot i que a la darrera reunió
ja us vaig comentar que no podria venir a les 13h al Pavelló Rosa.

Espero que estiguis del tot recuperat de la distensió de turmell.

Referent al que haviem quedat, que jo parlaria amb l'Hotel
d'Associacions, no he pogut pas, primer vaig esperar fins la segona
quinzena d'octubre, que era quan començaven a anar-hi a la tarda, i a
partir del 15 tampoc hi he pogut anar, no tan sols per manca de
coincidència horària, també d'ubicació. Us demanaria si se'n pot fer
càrrec algú que estigui a Pl. Universitat als matins.Gràcies.

Antonio,
Per la propera reunió, que és el dia 16 de novembre al Pavelló Rosa, pot
ser a les 12h? una horeta abans m'aniria molt bé ja que treballo a la
tarda. Ja em direu alguna cosa.

Arreveure,

Lourdes Soler