[gclUB-info] Re: [gclUB-in fo] Reunió de l 19/10/2005

Dil Oct 24 10:33:13 CEST 2005

Hola Lourdes, Jordi, Antonio i demés:

Veient l'escassa participació de les darreres reunions, jo faria el
possible per ajustar l'horari de cada reunió a l'hora que pugui venir el
màxim nombre de persones de les que diuen explícitament que tenen
intenció d'anar (si l'horari de la reunió els hi permetés, etc.). Si
ningú més diu res sobre l'hora, jo proposaria també de canviar-la, tal i
com demana la Lourdes.

Crec que l'important no és tant que tothom hagi d'assisitir en persona a
les reunions (per moltes coses no caldria ni que ens reuníssim en
persona!, si la gent fes la feina i informés per llista, etc.), però tot
i així, creiem que el contacte humà en persona ajuda a cohesionar,
motivar, etc. Però no és imprescindible, des del punt de vista de que
fem avançar els projectes (Cadascú en el projecte o projectes del gclub
en el/s que vol participar)

Per cert, Lourdes, tens raó que tu havies dit que no podries anar (no em
vaig enrecordar a la reunió ni quan vaig picar l'acta). Ho canvio a l'acta.

Fins aviat,

Xavi

En/na MARIA LOURDES SOLER ARIAS ha escrit: